book type

Книга Додай клієнта в друзі. Просування в Telegram, WhatsApp, Skype і інших мессенджерах

LU166404

Виберіть мову книги:

Українська
В наявності
1  
127 грн
115 грн - 10%
Мессенджеры сьогодні ‒ новий цифровий канал спілкування. Вони підвищують лояльність клієнтів в рази. Але як навчитися максимально ефективно використати усі їх можливості?Инди Гогохия, експерт SMM- просування і творець комунікаційного агентства GENIUS CODE, пропонує унікальний контент. Тепер найдорожчі тренінги і вебинары доступні в цьому виданні.Перед вами книга, в якій системно описаний увесь потенціал мессенджеров. Будьте першим, хто освоїть їх як новий канал комунікацій.Ви зрозумієте, як:

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Гогохия Инди
Мова
Українська
Вік
12
Серія
Бізнес. Як це працює в Росії
Дата виходу
2018

Відгуки

Оцінка: 


2025-01-12

Важливий посібник для сучасного бізнесу!

Книга "Додай клієнта в друзі" стала для мене справжнім відкриттям у світі цифрового маркетингу. Інди Гогохия вдало систематизував усі можливості мессенджерів, які сьогодні є невід'ємною частиною нашого життя. Я дізнався, як ефективно використовувати Telegram, WhatsApp та Skype для підвищення лояльності клієнтів і залучення нових. Автор пропонує практичні поради та стратегії, які легко реалізувати в бізнесі. Книга написана зрозумілою мовою, а її структура дозволяє швидко знаходити потрібну інформацію. Хоча в тексті іноді зустрічаються не зовсім коректні переклади, це не заважає сприйняттю основної ідеї. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче залишатися на хвилі сучасних тенденцій у комунікаціях та просуванні!

Напишіть свій відгук

Книга Додай клієнта в друзі. Просування в Telegram, WhatsApp, Skype і інших мессенджерах

Мессенджеры сьогодні ‒ новий цифровий канал спілкування. Вони підвищують лояльність клієнтів в рази. Але як навчитися максимально ефективно використати все їх возм...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики