Книга Воронка продажів в інтернеті. Інструмент автоматизації продажів і підвищення середнього чека у бізнесі

LU065457
Українська
В наявності
1  
123 грн
111 грн - 10%
Солодар Марія - блогер, спікер найбільших конференцій з маркетингу, керівник агентства по створенню автоворонок Evo - publishing, що впровадив автоворонки в роботу топових компаній Рунета.Ця книга - перше російською мовою видання, присвячене створенню, оптимізації і автоматизації воронок продажів в інтернеті.Автор книги пропонує рішення: автоматизовану воронку - систему побудови тривалих стосунків з користувачами для багаторазових продажів.Її результатом є підвищення середнього чека, збільшення кількості угод, зниження витрат на рекламу, підвищення конверсії і головне - автоматизація продажів в Мережі, що скорочує витрати і позитивно впливає на маржинальность.Автор книги принесла на російськомовний простір тренд автоворонок, беручи участь в їх створенні для тисяч компаній : опт і роздріб, послуги і навчання онлайн-магазини і b2b- сегмент, медицина і нерухомість, одяг і спорт. Увесь цей досвід поміщений на сторінки книги : покрокова інструкція по створенню і автоматизації воронки відкриє нові можливості для ваших продажів в інтернеті.

Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Солодар Мария Александровна
Кількість сторінок
256
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда
Вік
16
Серія
Бізнес Молодість. Книги для початкуючих підприємців
Дата виходу
2018

Відгуки

Оцінка: 


2023-07-15

Неймовірно корисна книга для всіх, хто прагне підвищити свої продажі в інтернеті!

Книга "Воронка продажів в інтернеті" від Марії Солодар - це справжній путівник у світ автоматизації продажів, який стане в нагоді як новачкам, так і досвідченим підприємцям. Автор майстерно пояснює концепцію автоворонок, наводячи безліч практичних прикладів з власного досвіду, що робить матеріал легким для сприйняття. Я була вражена, наскільки детально описані всі етапи створення та оптимізації воронок продажів, а також як це може позитивно вплинути на бізнес. Книга містить покрокові інструкції, які допоможуть вам не лише зрозуміти, але й впровадити ці стратегії у свою роботу. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, загальна якість тексту та корисність інформації повністю компенсують це. Рекомендую всім, хто хоче підвищити ефективність свого бізнесу в онлайн-середовищі!

Напишіть свій відгук

Книга Воронка продажів в інтернеті. Інструмент автоматизації продажів і підвищення середнього чека у бізнесі

Солодар Марія - блогер, спікер найбільших конференцій з маркетингу, керівник агентства по створенню автоворонок Evo - publishing, що впровадив автоворонки в...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики