Прослухати уривокПрослухати уривок

Книга Digital-маркетинг. Головна книга інтернет-маркетолога

LR615361
Російська
В наявності
2  
185 грн
167 грн - 10%

Головна аудіокнига для кожного діджитал-маркетолога.

Детальні кейси та найактуальніша інформація в одному джерелі.

Якщо ви вважаєте, що digital‑маркетинг – це набагато більше, ніж « створення та розкрутка сайту», то ця книга для вас. Доповнене та доопрацьоване видання популярної книги від засновників маркетингової групи «Комплето» допоможе вам дізнатися про стратегічне планування та прийняття бізнес-рішень, ви зрозумієте, як використовувати інновації, навчитеся експериментувати, вимірювати результат та коригувати тактику на основі результатів цих дій. А головне, ви почнете стабільно займати лідируючі позиції на ринку.

Копірайт

© Гавриков А.В., Давидов В.В. >

© ℗ ТОВ «Видавництво АСТ», «Аудіокнига», 2022

Для пристроїв Apple для корректного відтворення файлу потрібен комп'ютер з встановленим iTunes.

ФІО Автора
Давидов Володимир В., Федоров Михайло В., Гавриков Андрій В.
Кількість сторінок
409
Мова
Російська
Обкладинка
М'яка
Вік
16
Серія
Бізнес тренди
Дата виходу
2022

Відгуки

Оцінка: 


2023-08-05

Не вражає

Хоча книга має чимало позитивних відгуків, я особисто залишилася трохи розчарованою. Інформація, яка подається, може бути корисною для початківців у сфері digital-маркетингу, але для досвідчених фахівців вона може здатися занадто базовою. Детальні кейси та стратегічне планування, які обіцяються в описі, не завжди відповідають очікуванням. Я сподівалася на більше глибини та новаторства. Тим не менш, для тих, хто тільки починає свій шлях у цій галузі, ця книга може бути корисним джерелом інформації.

Оцінка: 


2022-02-07

Незамінна книга для кожного маркетолога!

Digital-маркетинг - це справжня наука, а ця книга - справжній скарб для тих, хто прагне розуміти й використовувати всі можливості інтернет-маркетингу. Автори детально розкривають стратегічне планування, підказують, як приймати важливі бізнес-рішення та використовувати інновації для підвищення ефективності. Читаючи цю книгу, ви не лише навчитеся експериментувати та вимірювати результати, а й зможете займати лідируючі позиції на ринку. Рекомендую цю книгу як професіоналам у галузі маркетингу, так і тим, хто тільки починає свій шлях у цій сфері!

Напишіть свій відгук

Книга Digital-маркетинг. Головна книга інтернет-маркетолога

Головна аудіокнига для кожного діджитал-маркетолога.Детальні кейси та найактуальніша інформація в одному джерелі.Якщо ви вважаєте, що digital‑маркетинг –...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики