Книга Потреби: базові та продуктові

LR483430
Російська
В наявності
2  
126 грн
114 грн - 10%

Людські потреби в «котлероїдному» маркетингу – це прохідна тема на кілька сторінок: піраміда Маслоу та кілька коментарів, найчастіше неправильних. Це навантаження на згадку. Жодної практичної цінності!

Однак… бізнес завдячує своїм існуванням саме потребам, особливо продуктовим. Логічно було б припустити, що все, що пов'язане з потребами, мало б стати альфою і омегою для всього в бізнесі. Зовсім.

У цій книзі я намагаюся показати, як тонке розуміння та відчуття потреб може бути основою для «підготовки Клієнта до покупки» (П. Друкер). А це реальний шлях до високих продажів та прибутків!

P. S. Проникливий читач, я рекомендував би вам для розминки прочитати статтю Андрія Місюка «Невідомий Маслоу».

ФІО Автора
Репьев Александр Павлович
Кількість сторінок
318
Мова
Російська
Обкладинка
Тверда
Вік
16
Дата виходу
2019

Відгуки

Оцінка: 


2024-03-25

Неймовірно корисна книга для бізнесу та маркетингу!

Автор цієї книги дійсно вдало поєднав теоретичні аспекти піраміди Маслоу з практичними порадами щодо задоволення продуктових потреб клієнтів. Читаючи цю книгу, я отримав не лише глибше розуміння сутності потреб людей, а й засвоїв цінні стратегії та підходи до підготовки клієнтів до покупки. Автор чудово пояснює, як використовувати знання про потреби для підвищення продажів та прибутків. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться розвитком свого бізнесу та прагне досягти успіху у сфері маркетингу!

Оцінка: 


2024-01-28

Не вартий уваги

Ця книга, на жаль, не відповідає моїм очікуванням щодо практичної цінності та корисності. Хоча автор спробував зв'язати теорію піраміди Маслоу з практичними порадами для бізнесу, але в цілому книга виявилася надто теоретичною та важкоусвоюваною. Деякі концепції можуть бути заплутані для новачків у галузі маркетингу, а практичних прикладів не вистачає. Я сподівався на більше конкретики та корисних порад. Ця книга, на жаль, не варта уваги та часу.

Напишіть свій відгук

Книга Потреби: базові та продуктові

Людські потреби в «котлероїдному» маркетингу – це прохідна тема на пару сторінок: піраміда Маслоу та кілька коментарів, найчастіше неправильних.

Напишіть свій відгук

Ще книги цієї тематики