Книга Стань лідером ринку! Техніка ніндзя для революції у вашій ніші
У боротьбі за лідерство на ринку переможуть тільки ті, хто має хитрість, гнучкість і адаптивність ніндзя. Перед вами книга, яка допоможе обійти конкурентів і стати улюбленим сервісом або брендом вашої ЦА. Хочете перетворювати клієнтів на фанатів, збільшити продажі, передбачати і задавати тренди? Дізнайтеся, які ніндзя-техніки допоможуть вам в цьому.
- ФІО Автора
- Шапиро Гару
- Кількість сторінок
- 408
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- Тверда
- Вік
- 12
- Серія
- Top Business Awards
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Відмінна книга для тих, хто прагне стати справжнім лідером у сво
"Стань лідером ринку! Техніка ніндзя для революції у вашій ніші" - це дійсно цінний посібник для тих, хто прагне підняти свій бізнес на новий рівень. Автор вдало поєднав концепції ніндзя з сучасними стратегіями маркетингу та бізнесу, розкриваючи тонкощі та секрети успішних лідерів. Книга наповнена практичними порадами, які допоможуть вам зрозуміти, як використовувати гнучкість, хитрість і адаптивність для досягнення своїх цілей. Рекомендую цю книгу всім, хто мріє про успіх у сфері бізнесу та маркетингу!
Ще книги цієї тематики
Книга Успішний трейдинг на фондовому...
130 грн
117 грн
Книга Штучний інтелект на практиці
125 грн
113 грн
Книга Бізнес з Китаєм
116 грн
105 грн
Книга Моє життя, мої досягнення
135 грн
122 грн
Книга Бізнес-розвідка. Практикум
73 грн
66 грн
Книга Чотири кроки до осяяння....
141 грн
127 грн
Книга B2B продажу. Як побудувати...
136 грн
123 грн
Книга Ще більше грошей від вашого...
114 грн
103 грн
Книга IBM. Падіння і відродження...
114 грн
103 грн
Книга Моє життя. Мої досягнення
125 грн
113 грн
2024-02-15
Не вражає
Читаючи книгу "Стань лідером ринку! Техніка ніндзя для революції у вашій ніші", я сподівався на більше практичних прикладів та конкретних інструкцій. Автор, на жаль, занадто багато фокусується на теоретичних аспектах та загальних принципах, не надаючи чітких вказівок щодо впровадження ніндзя-технік у реальному бізнесі. Деякі розділи здаються занадто загальними та поверхневими. Якщо ви шукаєте конкретні інструменти та стратегії для підвищення свого лідерства на ринку, ця книга може вас розчарувати. Але як загальне введення у тему - вона може бути корисною.