
Книга Огляд книги Ф. Бардена "Злом маркетингу"
Наш експерт Дмитро Мо - викладач Російської Школи Управління, бізнес-консультант по стратегічному маркетингу і франчайзингу - розповість в ефірі "Книжкової полиці" про книгу "Злом маркетингу" Філа Бардена і том, чого ж насправді хоче покупець. "Маркетинг має бути орієнтований на те, щоб створювати образ продукту, рекламу, бренд. Діяти так, щоб людина мінімально думала і максимально споживала, роблячи це на автопілоті". У цій книзі споживча поведінка аналізується за допомогою сучасної науки про ухвалення рішень. Автор розповідає про причини здійснення покупок на прикладі брендів і послуг, розповідає, що відбувається у свідомості покупця, коли він приймає рішення, і як можна використати сучасні наукові дослідження у своєму маркетингу. Це книга для маркетологів, які хочуть краще зрозуміти споживачів, і для споживачів, які хочуть знати, які існують методики маніпуляції їх рішеннями. Слухайте проект Російської Школи Управління "Книжкова полиця", щоб не потонути в морі бізнес-літератури!
Для пристроїв Apple для корректного відтворення файлу потрібен комп'ютер з встановленим iTunes.
- ФІО Автора
- Мо Дмитро
- Мова
- Російська
- Вік
- 12
- Серія
- Книжная полка Русской Школы Управления
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Довге двадцяте століття. Гроші,...
55 грн
50 грн
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Тлумачення сновидінь. Зигмунд...
44 грн
40 грн
Книга Емоційний шантаж. Сюзан Форуард...
44 грн
40 грн
Книга Людина, яка прийняла дружину за...
44 грн
40 грн
Книга Ігри, в які грають люди....
44 грн
40 грн
Книга Нова позитивна психологія:...
29 грн
27 грн
Книга Навички людей : Як обстоювати...
44 грн
40 грн
Книга Латеральне мислення. Підручник...
44 грн
40 грн
Книга Заздрість і вдячність. Мелані...
29 грн
27 грн
2022-04-26
Захоплююча книга для тих, хто цікавиться маркетингом та споживчо
"Злом маркетингу" Філа Бардена - це справжній діамант серед книг з цієї тематики. Автор вдало поєднав теоретичні знання з практичними прикладами, розкриваючи секрети впливу на споживача та методики маркетингової маніпуляції. Книга допомагає не лише маркетологам краще зрозуміти свою цільову аудиторію, а й споживачам - бути свідомими та впевненими у своїх рішеннях під час покупок. Читаючи цю книгу, ви дізнаєтеся, як працює мозок покупця, коли він здійснює вибір, і як можна використовувати ці знання для успішного маркетингу. Рекомендую "Злом маркетингу" як обов'язкову книгу для всіх, хто цікавиться психологією продажів та реклами!