Книга Загальна історія реклами
Підручник написаний відповідно до Федерального державного освітнього стандарту вищої освіти по напряму підготовки "Реклама і зв'язки з громадськістю". Історія реклами показана як економічний феномен і частину історії людської культури і цивілізації| вона пов'язана з історією повсякденності, історією мистецтва, науки і технологій і т. д. Виклад розпочинається з генезису рекламної комунікації в доісторичний час. У останній главі розглядаються сучасний стан і тенденції розвитку світової рекламної індустрії. Текст супроводжується безліччю ілюстрацій. Матеріал розділений на основний і додатковий, до кожної теми додаються методичні розробки.Для студентів бакалавриата, що навчаються по напрямах підготовки "Реклама і зв'язки з громадськістю", "Торгова справа" і "Менеджмент", а також для комунікацій", що вивчають "Історію, "Коммуникологию", "Історію маркетингу" у рамках інших освітніх напрямів.
- ФІО Автора
- Трубникова Ніна Вадимівна, Савельєва Ольга Олегівна
- Кількість сторінок
- 297
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Серія
- Учбові видання для бакалаврів
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга Огилви про рекламу
128 грн
116 грн
Книга Контекстна реклама Google AdSense
49 грн
45 грн
Книга Фіолетова корова. Зробіть свій...
195 грн
176 грн
Книга Бойові слони продажів
141 грн
127 грн
Книга Інтернет-маркетинг. Базові знання
49 грн
45 грн
Книга Таргетована реклама в...
131 грн
118 грн
Книга SMM З НУЛЯ. Секрети просування...
138 грн
125 грн
Книга Грошей немає, але ви піартеся!...
112 грн
101 грн
Книга Віктор Пелевин запитує PRов
29 грн
27 грн
Книга Посібник для директорів і...
135 грн
122 грн
2023-05-30
Загальна історія реклами - це незамінний підручник для всіх, хто
Ця книга є важливим джерелом знань для студентів, які обирають напрямок підготовки в галузі реклами та зв'язків з громадськістю. Автори докладно розглядають історію реклами як економічного явища, пов'язану з розвитком культури, мистецтва, науки та технологій. Починаючи з доісторичних часів і закінчуючи сучасним станом рекламної індустрії, книга пропонує читачеві глибоке занурення в історію та розвиток цієї галузі. Чудове поєднання тексту із численними ілюстраціями робить матеріал легким для сприйняття та запам'ятовування. Розділення матеріалу на основний і додатковий, а також наявність методичних розробок, дозволяє краще засвоювати навчальний матеріал. Рекомендую цю книгу всім, хто цікавиться історією реклами та маркетингом, а також студентам вищих навчальних закладів, що обирають відповідні спеціальності!