Книга Сучасні методи мерчендайзинга
Мерчандайзинг є частиною процесу маркетингу, яка визначає саму методику продажу товару в торговій точці. При сучасному розвитку просування товарів саме як науки, методи, використовувані для цього стали набагато краще розроблятися, удосконалитися, а також стали набагато різноманітніше.
- ФІО Автора
- Дмитро Красноводську Сергійович
- Кількість сторінок
- 349
- Мова
- Російська
- Обкладинка
- М'яка
- Вік
- 12
- Дата виходу
- 2019
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга HR- маркетинг. Як зробити вашу...
133 грн
120 грн
Книга Професія "бізнес-аналітик"....
114 грн
103 грн
Книга Мама, я тимлид! Практичні...
134 грн
121 грн
Книга Від розробника до керівника
131 грн
118 грн
Книга Проектування IoT- платформи для...
83 грн
75 грн
Книга Основи глибокого навчання
135 грн
122 грн
Книга Зона перемоги
122 грн
110 грн
Книга Технології інтеграції 1С...
135 грн
122 грн
Книга Інформаційний менеджмент
126 грн
114 грн
Книга Настільна книга...
112 грн
101 грн
2022-03-01
Сучасні методи мерчендайзинга - незамінна книга для кожного, хто
Ця книга - справжній скарб для тих, хто бажає зрозуміти сучасні тенденції та методики мерчендайзингу. Автор докладно розкриває суть мерчендайзингу як частини маркетингового процесу, пояснює, як використовувати його для успішного продажу товарів у торговій точці. Завдяки цій книзі читач отримає не лише теоретичні знання, але й практичні поради та приклади, які допоможуть застосувати нові методики в реальному бізнесі. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне підвищити ефективність продажів та розвинути свій бізнес у сучасних умовах!