Прослухати уривокПрослухати уривок

Книга Зламування маркетингу. Наука про те, чому ми купуємо

LR032351
Російська
В наявності
2  
117 грн
106 грн - 10%

У цій книзі поведінка споживачів аналізується за допомогою сучасної науки про ухвалення рішень. Автор розповідає про те, чому люди здійснюють покупки, що відбувається у свідомості покупця, коли він приймає рішення, і як можна використати останні наукові знання у своїй маркетинговій діяльності.

Маркетер з 25-річним стажем, працював в Unilever, T - Mobile і інших великих компаніях.

Для пристроїв Apple для корректного відтворення файлу потрібен комп'ютер з встановленим iTunes.

ФІО Автора
Барден Філ
Кількість сторінок
330
Мова
Російська
Обкладинка
Тверда
Вік
16
Дата виходу
2013

Відгуки

Оцінка: 


2024-02-09

Захоплююча книга для всіх, хто цікавиться психологією споживача

"Зламування маркетингу" - це дійсно цікаве дослідження про те, що стоїть за нашими покупками. Автор не лише розкриває таємниці психології споживача, а й надає конкретні поради та стратегії, які можна використовувати у маркетинговій діяльності. Завдяки своєму досвіду та знанням, автор допомагає зрозуміти, як впливати на рішення покупців та створювати успішні маркетингові кампанії. Рекомендую цю книгу як професіоналам у галузі маркетингу, так і всім, хто цікавиться психологією споживача!

Оцінка: 


2023-07-29

Не відповідає очікуванням

Читаючи цю книгу, я сподівався на більше глибини та новаторства в аналізі поведінки споживачів. Однак, на жаль, вона залишила мене трохи розчарованим. Деякі концепції здавалися занадто загальними, а інформація не завжди була новою чи оригінальною. Можливо, автор міг би більше розгорнути деякі теми та навести більше прикладів з практики. Тим не менш, книга може бути корисною для початківців у маркетингу або тих, хто шукає загальний огляд теми.

Напишіть свій відгук

Книга Зламування маркетингу. Наука про те, чому ми купуємо

У цій книзі поведінка споживачів аналізується за допомогою сучасної науки про ухвалення рішень. Автор розповідає про те, чому люди здійснюють покупки, чт...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики