
Книга План маркетингу. Служба маркетингу
У книзі детально розказано про план маркетингу та вимоги до нього (книга містить зразкову структуру плану маркетингу). Крім того, тут представлена інформація про тактичне та стратегічне планування, про джерела інформації про ринок, організацію служби маркетингу, принципи, цілі та завдання служби маркетингу, про основні види організації служби маркетингу, (функціональної, товарної та ринкової), а також про сегментну та змішану структури управління маркетингом, про персонал служби маркетингу та зразкову методику складання маркетингового звіту.
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Илья Мельников Валерьевич
- Мова
- Українська
Ще книги цієї тематики
Книга Особистий бренд з нуля. Як...
137 грн
124 грн
Книга SMM З НУЛЯ. Секрети просування...
138 грн
125 грн
Книга Грошей немає, але ви піартеся!...
112 грн
101 грн
Книга Нескінченний потік ідей про те,...
138 грн
125 грн
Книга 99 законів вибухового піару....
244 грн
220 грн
Книга Піар мене, якщо можеш....
121 грн
109 грн
Книга Хайпанем? Вибуховий PR:...
254 грн
229 грн
Книга Юридичний маркетинг. Як...
112 грн
101 грн
Книга PR особистого бренду
122 грн
110 грн
Книга Public Relations у сучасному...
78 грн
71 грн