
Книга Підручники NeHe's OpenGL
"Посібник 'Уроки з OpenGL від NeHe' є відмінним джерелом знань для тих, хто цікавиться комп'ютерною графікою та програмуванням. Автор пояснює основні концепції та техніки, необхідні для створення вражаючих 2D та 3D зображень за допомогою бібліотеки OpenGL. Книга допоможе читачеві крок за кроком оволодіти базовими та складнішими аспектами роботи з OpenGL, від рендерингу простих об'єктів до створення складних ефектів та анімацій. 'Уроки з OpenGL від NeHe' стане невід'ємною частиною бібліотеки кожного ентузіаста графіки та програмування."
Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
- ФІО Автора
- Andreas ffler
Banu Cosmin
Ben Humphrey
Brett Porter
Christopher Aliotta
Dario Corno
David Nikdel
Dimitrios Christopoulos
Evan Pipho
GB Schmick
Giuseppe DAgata
Jeff Molofee
Jens Schneider
Lionel Brits
Piotr Cieslak
Rob Fletcher
Sami Hamlaoui
Tom Stanis - Мова
- Українська
Відгуки
Ще книги цієї тематики
Книга JavaScript в прикладах і завданнях
224 грн
202 грн
Книга Unreal Engine VR для розробників
140 грн
126 грн
Книга Легкий спосіб вивчити Python 3...
124 грн
112 грн
Книга Як стати програмістом з нуля
117 грн
106 грн
Книга Вивчаємо програмування на...
224 грн
202 грн
Книга Цікаве програмування - ігри з...
49 грн
45 грн
Книга Мова програмування Сі. Основи
49 грн
45 грн
Книга Arduino: Початок шляху
147 грн
133 грн
Книга Unreal Engine 4 для дизайну і...
120 грн
108 грн
Книга Програмуємо з дітьми. Створіть...
135 грн
122 грн
2023-10-19
Відмінний посібник для початківців у світі комп'ютерної графіки!
Книга "Уроки з OpenGL від NeHe" стала для мене справжнім відкриттям у вивченні комп'ютерної графіки. Автор детально пояснює основні концепції та техніки, що робить матеріал доступним навіть для тих, хто лише починає свій шлях у програмуванні. Крок за кроком я оволодів навичками рендерингу 2D та 3D об'єктів, а також дізнався, як створювати складні ефекти та анімації. Хоча в тексті іноді трапляються некоректні фрази через автоматичний переклад, це не заважає загальному сприйняттю матеріалу. Я вважаю, що ця книга повинна бути в бібліотеці кожного, хто прагне розвиватися в області комп'ютерної графіки. Вона не тільки навчить вас основам, але й надихне на створення власних проектів!