Книга Інтернет-технології у маркетингу

FU637924
Українська
В наявності
0  
11 грн
10 грн - 10%

Книга присвячена інтернет-технологіям у маркетингу. Тут докладно розказано про маркетингові дослідження в інтернеті, способи отримання первинної та вторинної інформації в інтернеті, конкурентний та ситуаційний аналіз в інтернеті, а також про інтернет-мерчендайзинг (його цілі, завдання та принципи), застосування інструментів інтернет-мерчендайзингу, програми та план маркетингу та розроблення маркетингових програм.



Текст книги було перекладено з мови оригіналу із застосуванням технологій штучного інтелекту. Попри загалом високий рівень перекладу, можливі окремі неточності у фразових конструкціях, а також поодинокі неперекладені слова чи словосполучення. Після отримання замовлення, претензії щодо якості перекладу не приймаються.
ФІО Автора
Илья Мельников Валерьевич
Кількість сторінок
188
Мова
Українська
Обкладинка
Тверда

Відгуки

Напишіть свій відгук

Книга Інтернет-технології у маркетингу

Книга присвячена інтернет-технологіям у маркетингу. Тут докладно розказано про маркетингові дослідження в інтернеті, способи отримання первинної та вторинної...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики