Книга PR: 100 запитань – 100 відповідей

FR357305
Російська
В наявності
1  
121 грн
109 грн - 10%

Не секрет, що тим, хто обрав зв'язки з громадськістю своєю нищею, найчастіше, особливо на початку професійного шляху, та й у подальшій роботі не вистачає знань та практичного досвіду, щоб успішно вирішувати поставлені роботодавцем завдання. Зрозуміло, знайти відповіді на запитання, що виникли, можна в спеціальних книгах, яких написано вже досить багато. та нюансах професії. Які, що називається, на власній шкурі зазнали всі принади непростої праці піарника, приходили до вірних рішень через проби і помилки і, врешті-решт, домагалися успіху. найцінніше, що може отримати новачок, що потрапив у скрутне становище. Книга “PR: 100 питань – 100 відповідей” якраз і містить у собі це цінне – досвід і знання професіоналів. Книга є збіркою матеріалів, опублікованих в останні кілька років у журналі “Радник” в однойменній рубриці. Тексти підготовлені редакцією на основі відповідей експертів Порталу Sovetnik.ru на нагальні питання користувачів щодо актуальних проблем практичної діяльності у сфері зв'язків з громадськістю.

ФІО Автора
Коллектив авторов
Кількість сторінок
407
Мова
Російська
Обкладинка
М'яка

Відгуки

Оцінка: 


2022-09-11

Незамінний посібник для піарників-початківців!

Книга "PR: 100 запитань – 100 відповідей" стала для мене справжнім відкриттям у світі зв'язків з громадськістю. Вона зібрала в собі найактуальніші питання та відповіді, які виникають у новачків у цій професії. Автори, використовуючи досвід професіоналів, вдало висвітлюють складні аспекти роботи піарника, що дозволяє зрозуміти не лише теорію, а й практичні нюанси. Кожне питання супроводжується чіткою та зрозумілою відповіддю, що робить цю книгу чудовим довідником для тих, хто прагне розвиватися у цій сфері. Я особисто знайшла багато корисних порад, які вже встигла застосувати на практиці. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче покращити свої знання у PR та впевнено рухатися до успіху!

Напишіть свій відгук

Книга PR: 100 запитань – 100 відповідей

Не секрет, що тим, хто обрав зв'язки з громадськістю своєю нищею, найчастіше, особливо на початку професійного шляху, та й у подальшій роботі не вистачає зна...

Напишіть свій відгук

Ще книги цього автора

Ще книги цієї тематики