book type

Книга Метод большого Я. Откуда у тебя деньги и еще 11 вопросов личного маркетинга

LU160601

Выберите язык книги:

Украинский
В наличии
4  
134 грн
121 грн - 10%

К 2030 году семьдесят процентов из нас рискуют остаться без работы— прогресс идет, и столько работников будет попросту не нужно. Что делать? Прокачивать навыки личного маркетинга. Именно они помогут профессионалу процветать в эпоху экономики внимания.

Если вас не видно – вы не зарабатываете. Если вас видно, но вы непопулярны, – вы не зарабатываете. Если вас видно и вы популярны – вы все равно далеко не всегда зарабатываете. Даже если вы суперпрофессионал. А дилетант, у которого с личным маркетингом все хорошо, – зарабатывает. Обидно.

Роман Тарасенко покажет все это на примере… котиков. И научит, что делать, чтобы зарабатывать, на базе своего богатого опыта консультанта и маркетолога-практика. «Я», может быть, и последняя буква алфавита, но для счастья – определенно первая.

В формате PDF A4 сохранен издательский макет.



Текст книги переведён с оригинала с использованием системы искусственного интеллекта. В основном перевод точный и понятный, но иногда возможны некорректные выражения или отдельные слова, оставшиеся без перевода. После получения заказа, претензии по качеству перевода не принимаются.
ФИО Автора
Тарасенко Роман Юрьевич
Язык
Украинский
Возраст
12
Дата выхода
2020

Отзывы

Оценка: 


2024-04-17

Неймовірно корисна книга для сучасного професіонала!

"Метод великого Я" - це справжній путівник у світі особистого маркетингу, який ставить акцент на важливість видимості та популярності в умовах швидко змінюваного ринку праці. Роман Тарасенко дійсно знає, про що говорить, і його приклади з життя, зокрема з котиками, роблять матеріал легким для сприйняття. Книга не лише надихає, але й надає практичні поради, які можна впровадити у своє життя вже сьогодні. Я отримав багато цінних ідей, які допоможуть мені стати більш помітним у своїй професії. Рекомендую всім, хто прагне до успіху!

Оценка: 


2023-02-28

Відмінний підхід до особистого брендингу!

Книга "Метод великого Я" пропонує свіжий погляд на важливість особистого маркетингу в сучасному світі. Роман Тарасенко вміло поєднує теорію з практикою, надаючи читачеві чіткі інструменти для покращення власного іміджу. Я особливо ціную приклади з реального життя, які допомагають зрозуміти, як працює особистий маркетинг на практиці. Книга написана зрозумілою мовою, а стиль автора робить читання приємним. Я вже почав впроваджувати деякі з його порад у своєму житті!

Оценка: 


2022-01-26

Досить поверхнево

На жаль, книга не виправдала моїх очікувань. Хоча автор намагається донести важливість особистого маркетингу, багато ідей виглядають поверхнево і не зовсім розкритими. Я сподівався на більш детальний аналіз та практичні інструменти, які можна було б застосувати в реальному житті. Деякі приклади з котиками виглядають кумедно, але не завжди доречно. Можливо, ця книга підійде для початківців, але для тих, хто вже має досвід у маркетингу, вона може виявитися недостатньо глибокою.

Оценка: 


2022-01-08

Не зовсім те, що очікував

Хоча "Метод великого Я" має деякі цікаві ідеї, я вважаю, що книга не зовсім відповідає своїй обіцянці. Багато з порад виглядають як загальні фрази, які можна знайти в будь-якій статті про особистий брендинг. Я сподівався на більш конкретні та детальні стратегії, які б допомогли мені в реальному житті. Також, деякі моменти в перекладі виглядають недоладно, що ускладнює сприйняття тексту. Можливо, книга підійде для тих, хто тільки починає свій шлях у маркетингу, але для більш досвідчених читачів вона може бути недостатньо інформативною.

Напишите свой отзыв

Книга Метод большого Я. Откуда у тебя деньги и еще 11 вопросов личного маркетинга

К 2030 году семьдесят процентов из нас рискуют остаться без работы— прогресс идет, и столько работников будет попросту не нужно. Что делать? Прокачивать навы...

Напишите свой отзыв

Еще книги этого автора

Еще книги этой тематики