Книга Экспертный контент в маркетинге. Как приносить пользу клиенту, завоевывать его доверие и повышать свои продажи

LR819364
Русский
В наличии
4  
117 грн
106 грн - 10%

Быть лучшим недостаточно. Уметь то, чего не умеют другие, – мало. В эпоху не работающей рекламы важно не просто быть экспертом, а убедить всех в своей экспертности. Современные люди покупают взвешенно и обдуманно и обращаются к тому, в чьей квалификации уверены. Превратить критически настроенных пользователей в лояльную аудиторию помогут не отдельные действия, а тщательно выстроенная система. В ее основе – презентация вас как эксперта № 1, вашей компетенции как уникального опыта, вашего предложения как лучшей инвестиции.

Светлана Ковалева – сертифицированный бизнес-тренер и коуч, консультант «Яндекса» и руководитель собственного агентства. Для написания этой книги она аккумулировала свой пятнадцатилетний опыт в маркетинге.

В формате PDF A4 сохранен издательский макет.

ФИО Автора
Ковалева Светлана Рудольфовна
Количество страниц
419
Язык
Русский
Переплет
Твердый
Возраст
12
Серия
Маркетинг для немаркетологов
Дата выхода
2022

Отзывы

Оценка: 


2023-01-31

Джерело натхнення та нових знань!

"Експертний контент у маркетингу" - це справжній скарб для кожного, хто цікавиться маркетингом та рекламою. Автор пропонує читачеві глибокий аналіз та практичні поради, які допоможуть вдосконалити свої навички у цій галузі. Книга наповнена цінними відомостями та кейсами, які допоможуть зрозуміти сутність експертного контенту та його вплив на аудиторію. Читаючи цю книгу, ви отримаєте не лише нові знання, а й джерело натхнення для власних маркетингових проектів. Рекомендую з усією відповідальністю!

Оценка: 


2022-05-06

Захоплюючий путівник у світ маркетингу!

"Експертний контент у маркетингу" - це книга, яка допоможе вам розібратися у складних питаннях маркетингу та стати справжнім професіоналом у цій сфері. Автор вдало поєднав теорію з практикою, надаючи читачеві зрозумілі поради та рекомендації, які можна застосувати в реальному житті. Книга написана легкою мовою, що робить її доступною для широкого кола читачів. Я впевнений, що кожен, хто прочитає цю книгу, знайде в ній багато корисної інформації для розвитку свого бізнесу. Рекомендую з усією щирістю!

Оценка: 


2022-05-06

Не вражає

Книга "Експертний контент у маркетингу" залишає бажати кращого. Хоча автор намагався донести до читача важливість експертного контенту та його вплив на успіх у маркетингу, але спосіб подачі матеріалу залишає бажати кращого. Деякі розділи здаються занадто загальними, а інформація не завжди підкріплена конкретними прикладами або кейсами. Я б хотів бачити більше практичних порад та інструментів для впровадження отриманих знань у реальному бізнесі. Для тих, хто шукає глибше розуміння маркетингу, можливо, ця книга не буде найкращим вибором.

Оценка: 


2022-04-22

Експертний контент у маркетингу - незамінна книга для всіх, хто

Автор, Світлана Ковальова, зробила вражаючу роботу, об'єднавши свій багаторічний досвід у маркетингу з практичними порадами та стратегіями, які допоможуть вам стати справжнім експертом у своїй галузі. Книга допомагає зрозуміти, як вивести ваш контент на новий рівень, як здобути довіру клієнтів та підвищити продажі за допомогою ефективного маркетингу. Рекомендую цю книгу всім, хто прагне розвивати свій бізнес та досягати успіху у цифровій епохі!

Напишите свой отзыв

Книга Экспертный контент в маркетинге. Как приносить пользу клиенту, завоевывать его доверие и повышать свои продажи

Быть лучшим недостаточно. Уметь то, чего не умеют другие, – мало. В эпоху не работающей рекламы важно не просто быть экспертом, а убедить всех в своей экспер...

Напишите свой отзыв

Еще книги этой тематики