Книга Социальный интернет маркетинг – SMM
О социальном интернет (медиа) маркетинге — SMM. Это наиболее распространённый на сегодняшний день тип массовой коммуникации в сети Интернет, сильно отличающийся от остальных.
- ФИО Автора
- Номейн Алексей
- Количество страниц
- 332
- Язык
- Русский
- Переплет
- Твердый
- Возраст
- 12
Отзывы
Еще книги этой тематики
Книга Всё об испанском глаголе....
59 грн
54 грн
Книга Справочник строителя. Жилищное...
49 грн
45 грн
Книга Маркетинговая азбука для...
114 грн
103 грн
Книга Индексная оценка в...
196 грн
177 грн
Книга Объёмный курс лэшмейкера. Или...
196 грн
177 грн
Книга Вечерний чай при свечах и...
15 грн
14 грн
Книга Русско-английский разговорник...
239 грн
216 грн
Книга Усилители мощности для...
73 грн
66 грн
Книга Радиолюбительские антенны
73 грн
66 грн
Книга Яхтенный капитан. Справочное...
239 грн
216 грн
2023-10-18
Соціальний інтернет маркетинг – SMM: відкрийте для себе нові мож
Ця книга є незамінним джерелом знань для тих, хто цікавиться сучасними тенденціями у маркетингу та бажає поглибити свої знання у сфері соціальних медіа. Автор докладно розглядає особливості соціального інтернет маркетингу, розкриваючи ключові принципи, стратегії та інструменти, необхідні для успішної роботи в цій галузі. Книга допомагає зрозуміти, як використовувати соціальні мережі для підвищення своєї популярності, просування бренду та залучення цільової аудиторії. Читаючи цю книгу, ви отримаєте не лише теоретичні знання, але й практичні поради та приклади успішних кейсів. Рекомендую цю книгу як професіоналам у галузі маркетингу, так і початківцям, які хочуть вивчити сучасні стратегії просування в Інтернеті!