Book "Room service". Hotelier's Notes

LU578625
Ukrainian
In stock
1  
151 UAH
136 UAH - 10%
New book from the author of the best seller of "Do not disturb". Message of отельера" - proprietor and general manager of hotel "Helvetia" Юниса Теймурханлы.Continuation of полюбившихся to the readers talented and bright histories of known отельера is told about above all - about the love experiencing and hostility, infinite ambitions and shallow envy, about the high performing and sickly disappointments. Amusing and sad incidents with by guests and personnel of hotels, funny things with stars and their fanaticisms are not only the unforgettable impression from an enthralling trip in the world of "industry of hospitality" but also wonderful possibility once again attentively to look closely to the surrounding world, to today's time and to itself.

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Теймурханлы Юнис Юсифович
Number of pages
195
Language
Ukrainian
Cover
Hard
Age
16
Release date
2018

Reviews

Grade 


07/26/2022

Вражаюче продовження, яке не залишає байдужим!

Книга "Room service" - це справжня перлина для всіх, хто цікавиться світом готельного бізнесу та людських відносин. Юніс Теймурханлы знову вражає читачів своїм унікальним стилем, здатністю передати емоції та переживання, які супроводжують кожного, хто працює у цій індустрії. Записки отельєра наповнені яскравими історіями, які змушують сміятися, плакати та задуматися про справжні цінності життя. Автор майстерно поєднує комедійні та драматичні елементи, створюючи неповторну атмосферу, в якій читач може відчути себе частиною світу готелів. Хоча переклад тексту іноді має незначні недоліки, це не заважає насолоджуватися захоплюючим сюжетом та глибокими роздумами про людські стосунки. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче поринути у світ емоцій, амбіцій та незабутніх моментів!

Write your review

Book "Room service". Hotelier's Notes

New book from the author of the best seller of "Do not disturb". Message of отельера" - proprietor and general manager of hotel "Helvetia" Юниса Теймурханлы.Continuation on...

Write your review

More books by this author

More books on this topic