book type

Book Add a client to the friends. Advancement is in Telegram, WhatsApp, Skype and other мессенджерах

LU166404

Select the language of the book:

Ukrainian
In stock
1  
127 UAH
115 UAH - 10%
Мессенджеры today ‒ new digital channel of commonunication. They promote loyalty of clients in times. But how to learn maximally effectively to use all their possibilities?Инди of Гогохия, expert SMM- advancements and creator of communication agency GENIUS CODE, offers unique content. Now the most expensive training and вебинары is accessible in this edition.Before you there is a book all potential of мессенджеров is system described in that. Be the first, who will master them as a new channel of communications.you will understand how:

The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
Name of the Author
Гогохия of Инди
Language
Ukrainian
Age
12
Series
Business. As it works in Russia
Release date
2018

Reviews

Grade 


01/12/2025

Важливий посібник для сучасного бізнесу!

Книга "Додай клієнта в друзі" стала для мене справжнім відкриттям у світі цифрового маркетингу. Інди Гогохия вдало систематизував усі можливості мессенджерів, які сьогодні є невід'ємною частиною нашого життя. Я дізнався, як ефективно використовувати Telegram, WhatsApp та Skype для підвищення лояльності клієнтів і залучення нових. Автор пропонує практичні поради та стратегії, які легко реалізувати в бізнесі. Книга написана зрозумілою мовою, а її структура дозволяє швидко знаходити потрібну інформацію. Хоча в тексті іноді зустрічаються не зовсім коректні переклади, це не заважає сприйняттю основної ідеї. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче залишатися на хвилі сучасних тенденцій у комунікаціях та просуванні!

Write your review

Book Add a client to the friends. Advancement is in Telegram, WhatsApp, Skype and other мессенджерах

Мессенджеры today ‒ new digital channel of commonunication. They promote loyalty of clients in times. But how to learn maximally effectively to use everything them возм...

Write your review

More books by this author

More books on this topic