Book Creation of the advanced viral campaigns
A commodity or service needs to be realized with minimum expenses and with a maximal return. One of methods of it to attain there is a viral campaign. The different methods of distribution of advertisement| name a viral campaign it is arrived at due to distribution of information of advertisement character between users in progression near to geometrical. Thus the basic spreaders of information are recipients. It is arrived at due to forming of maintenance of informative file, that is able to attract the new and new recipients of information due to a bright, креативной, unusual idea or with the use of natural or confidence message.
- Name of the Author
- Мельников Ilya Valerievich, Бялык Лариса
- Number of pages
- 230
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Series
- Supermanager in the Internet for 30 minutes
- Release date
- 2012
Reviews
More books on this topic
Book Internet on a 100Подробный...
27 UAH
25 UAH
Book Art of advancement of web-site....
131 UAH
118 UAH
Book Context advertisement of Google...
49 UAH
45 UAH
Book Clever guidance on SEO- to...
69 UAH
63 UAH
Book Telegram from And to Я. History,...
59 UAH
54 UAH
Book All about smartphones and...
142 UAH
128 UAH
Book Targeting for beginners: the...
59 UAH
54 UAH
Book Internet-marketing. Base knowledge
49 UAH
45 UAH
Book Professional targetologist....
59 UAH
54 UAH
Book Plane-table for those, who not...
122 UAH
110 UAH
06/15/2022
Створення просунутих вірусних кампаній - це книга, яка відкриває
Автор детально розкриває суть вірусних кампаній та методи їх створення, надаючи читачеві цінні знання та інструменти для успішної реклами товарів та послуг. Вірусна кампанія - це справжнє мистецтво, яке вимагає креативності, винахідливості та розуміння цільової аудиторії. Читаючи цю книгу, ви дізнаєтеся про стратегії створення вірусних контентів, їх поширення та вплив на споживачів. Рекомендую цю книгу як професіоналам у галузі маркетингу, так і всім, хто цікавиться сучасними тенденціями у рекламі та PR!