Book As people see

LR832339
Russian
In stock
1  
293 UAH
264 UAH - 10%
Blog of author of this book Dmitry Чернышева (mi3ch), every day read more than 60000 persons. 15 his work (креативный director of advertising agency) was related to the permanent generation of new ideas. Today he reads the course of lectures on the creative thinking at Higher school of economy. How does it succeed him?It is considered that the creative thinking is peculiar to the people of the special storage and that it is impossible long time to think of something a new. But on business sufficiently not to lose habit attentively to look around and to think : to analyse, dream up, look at everything from the different points of view.The ideas stopped up in the first book "As people think" develop in a book "As people see". But if the first book was sanctified to the logical thinking, then second - emotional. A book is not only collection of interesting histories about painting, literature and photo is yet and a manual for self-tuition, helping a reader to develop in itself ability to see.
Name of the Author
Чернышев Dmitry
Number of pages
365
Language
Russian
Cover
Hard
Age
16
Release date
2016

Reviews

Grade 


08/18/2023

Відмінна книга для розвитку творчого мислення!

Книга "Як люди бачать" авторства Дмитра Чернышева - це справжнє відкриття для всіх, хто бажає розвивати своє творче мислення. Автор, який має вражаючий досвід у галузі креативу та навчання, пропонує унікальний погляд на розвиток ідей та способи їх втілення. Через цікаві історії з живопису, літератури та фотографії автор допомагає читачеві розвинути в собі уміння бачити світ навколо з нової перспективи. Ця книга не лише надихає, але й навчає аналізувати, фантазувати та дивитися на все з різних точок зору. Рекомендую "Як люди бачать" усім, хто цікавиться розвитком творчого мислення та бажає поглибити свої знання у цій сфері!

Write your review

Book As people see

Blog of author of this book Dmitry Чернышева (mi3ch), every day read more than 60000 persons. 15 his work (креативный director of advertising agency) was свя...

Write your review

More books by this author

More books on this topic