Book Development of playing the Unity 2018 for 24 hours
Unity is an incredibly powerful playing rendering-engine popular among the gamers of both professional and amateur level. Author of book is Mike Гейг, leader of информационно-разъяснительной work assignment in a company Unity Technologies.This book is called to accelerate educating of reader and give an opportunity as quick as possible to begin work with Unity and master principles of the playing programming to him.you will purchase not only theoretical knowledge about the playing rendering-engine of Unity, but also will create small портфолио of games, that will be useful for you in the future.In the files of examples there are listing of the programs from every head with authorial comments, all strange graphic ассеты (texture, types, models), and also аудиоматериалы. For access to the readme files go across to address .
- Name of the Author
- Гейг Майк
- Number of pages
- 360
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Series
- World computer best seller. Геймдизайн
- Release date
- 2018
Reviews
More books on this topic
Book UX- design. Practical guidance...
93 UAH
84 UAH
Book Human factor. Successful...
117 UAH
106 UAH
Book Blood, sweat and pixels. Back of...
136 UAH
123 UAH
Book Unreal Engine VR for developers
140 UAH
126 UAH
Book Easy method to learn Python 3...
124 UAH
112 UAH
Book Silent Hill. To meet horror....
131 UAH
118 UAH
Book Life in the world of computer games
121 UAH
109 UAH
Book Unreal Engine 4 for a design and...
120 UAH
108 UAH
Book We program with children. Create...
135 UAH
122 UAH
Book JavaScript for children. Manual...
116 UAH
105 UAH
12/30/2023
Розробка ігор на Unity 2018 за 24 години - незамінна книга для т
Unity - це справжнє диво технологій у світі ігрової індустрії, і книга авторства Майка Гейга є ідеальним посібником для тих, хто хоче швидко та ефективно вивчити цей потужний інструмент. Автор не лише детально описує основні принципи роботи з Unity, але й надає практичні завдання та приклади, які допоможуть читачеві швидко засвоїти матеріал. Що особливо цінно - це наявність файлів з прикладами програм та всіма необхідними графічними та аудіо ресурсами, що значно полегшує процес навчання. Читаючи цю книгу, ви не лише отримаєте теоретичні знання, але й зможете створити свої власні ігри та поповнити своє портфоліо. Рекомендую цю книгу як початківцям, так і досвідченим розробникам, які хочуть поглибити свої знання та навички в галузі ігрового програмування!