Book Teaching the basic elements of figure skating
The teaching aid intended for coaches and teachers of physical culture tells about the technique of performing the basic elements and the methodology for teaching the basic elements of figure skating.Particular attention is paid to the classification of errors that occur in the process of teaching the basic elements and some ways to fix them.
- Name of the Author
- Тузова Елена Николаевна
- Number of pages
- 394
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Series
- Library of trainer
- Release date
- 2015
Reviews
Відмінний посібник для тренерів та викладачів фізичної культури!
Ця книга - справжня знахідка для всіх, хто цікавиться фігурним катанням. Автор докладно розглядає техніку виконання базових елементів і методику їх навчання, що дозволяє отримати чітке уявлення про правильний підхід до тренувань. Особливо вражає класифікація помилок і способи їх усунення, що допомагає тренерам ефективно вдосконалювати техніку учнів. Рекомендую цей посібник як важливий інструмент для покращення навичок у фігурному катанні!
More books on this topic
Book How to love a child
195 UAH
176 UAH
Book Bases of technique and...
49 UAH
45 UAH
Book Innovative...
47 UAH
43 UAH
Book Large book "Lazy mother"
161 UAH
145 UAH
Book Games with words for development...
134 UAH
121 UAH
Book Week-days of teacher
122 UAH
110 UAH
Book Came. Saw. Taught
122 UAH
110 UAH
Book Clinical and pedagogical...
117 UAH
106 UAH
Book Neuroses for children
239 UAH
216 UAH
Book Bases of professional activity...
11 UAH
10 UAH
04/14/2023
Не відповідає очікуванням
Читаючи цей посібник, я сподівався побачити більше практичних порад та конкретних прикладів навчання базовим елементам фігурного катання. Однак, велика частина матеріалу була теоретичною, а деякі пояснення здавалися занадто загальними. Бажалося більше конкретики і ілюстрацій для кращого розуміння та використання навчального матеріалу. Хоча посібник містить корисні вказівки, він може бути вдосконалений з погляду практичної цінності для тренерів. Надіюсь на покращення у майбутніх виданнях.