Book Analysis of target audience. How to make the portrait of target audience
This edition befits to those, who intends to learn to the analysis of the target audience, and then to inculcate the results of the done labours in effective advertisement campaigns for a search and bringing in of greater number of clients.
- Name of the Author
- Номейн Aleksej
- Number of pages
- 107
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
Reviews
Не вражає
Книга "Аналіз цільової аудиторії" залишає бажати кращого. Хоча вона містить корисні поради та інформацію про складання портрету цільової аудиторії, але деякі розділи здаються занадто загальними та поверхневими. Бракує більш конкретних прикладів та кейсів, які б допомогли читачеві краще зрозуміти матеріал. Також автор міг би більше акцентувати увагу на практичних завданнях та вправах для закріплення отриманої інформації. Загалом, книга може бути корисною для початківців, але досвідчені маркетологи, швидше за все, не знайдуть у ній чогось нового.
More books on this topic
Book All about the Spanish verb. A...
59 UAH
54 UAH
Book Reference book of builder. Housing
49 UAH
45 UAH
Book Marketing alphabet for beginning...
114 UAH
103 UAH
Book An index estimation is in...
196 UAH
177 UAH
Book By volume course of лэшмейкера....
196 UAH
177 UAH
Book Evening tea at candles and maps...
15 UAH
14 UAH
Book Russian-English phrase-book for...
239 UAH
216 UAH
Book Power-amplifiers for radio amateurs
73 UAH
66 UAH
Book Radio amateur aerials
73 UAH
66 UAH
Book Yacht captain. Certificate...
239 UAH
216 UAH
05/04/2023
Відмінний посібник для маркетологів та бізнесменів!
Книга "Аналіз цільової аудиторії" - це незамінний інструмент для тих, хто прагне покращити свої навички у сфері маркетингу та реклами. Автор детально розглядає процес складання портрету цільової аудиторії, надаючи чіткі і зрозумілі інструкції та приклади. Читаючи цю книгу, ви зможете крок за кроком опанувати техніки аналізу та розуміння своїх клієнтів, що дозволить вам створити ефективні рекламні стратегії та залучити більше клієнтів до свого бізнесу. Рекомендую цю книгу як початківцям, так і досвідченим фахівцям у галузі маркетингу!