Book Marketing. Marketing bases for beginners, main rules, base concepts
Marketing - is certain totality of processes, that is sent to creation, advancement, acquaintance of product to the customers, and, certainly, management by mutual relations with them.To date a marketing specialist is one of the highly sought professions at the market of labour, because any company can not do without such instrument of development. However many suppose until now, that marketing name an advertisement and methods of sales of commodities only.
- Name of the Author
- Гранинский Arcadiy Vladimirovich
- Number of pages
- 102
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2020
Reviews
Не відповідає очікуванням
Придбавши цю книгу з надією на глибоке вивчення основ маркетингу, я трохи розчарувався. Хоча книга містить базові поняття та правила, які можуть бути корисними для початківців, але вона не занурюється в деталі та не розглядає складні аспекти маркетингових стратегій. Деякі розділи здаються занадто загальними, а інформація може бути представлена більш систематизовано. Якщо ви шукаєте глибше розуміння маркетингу, ця книга може не відповісти вашим очікуванням.
More books on this topic
Book Art of advancement of web-site....
131 UAH
118 UAH
Book Context advertisement of Google...
49 UAH
45 UAH
Book Community management
141 UAH
127 UAH
Book TikTok. Secrets, trends and...
112 UAH
101 UAH
Book content manager
129 UAH
117 UAH
Book Million subscribers
115 UAH
104 UAH
Book How to compel SMM to work:...
73 UAH
66 UAH
Book Our target is water
114 UAH
103 UAH
Book Clever guidance on SEO- to...
69 UAH
63 UAH
Book Telegram from And to Я. History,...
59 UAH
54 UAH
04/01/2024
Незамінна книга для тих, хто хоче зрозуміти основи маркетингу!
"Маркетинг. Основи маркетингу для початківців" - це дійсно цінний посібник, який допоможе кожному вивчити основні принципи та поняття цієї складної галузі. Автор детально розкриває сутність маркетингу, пояснює головні правила та стратегії, які допоможуть впоратися з просуванням продукту на ринку. Книга наповнена корисними порадами, прикладами та вправами, які допоможуть закріпити отримані знання. Це дійсно важлива книга для тих, хто хоче розвинути свої навички в сфері маркетингу та стати успішним у цій галузі!