Book A role of SMM is in advancement of business

LR344917
Russian
In stock
1  
73 UAH
66 UAH - 10%
SMM for business consists in advancement of product in social networks, in an existent market analysis, forming of correct and clear aims of advancement, development of effective technique, planning of present budget, and also control after advancement of product, service or brand. On the whole, it is complex work that plugs in itself, also, study of present competitors, raising of terms and results put works and co-operating with a potential target audience, and also creations of контент-стратегии and graphic arts of publications.
Name of the Author
Бардин Sergey Aleksandrovich
Number of pages
165
Language
Russian
Cover
Hard
Age
12
Release date
2021

Reviews

Grade 


02/22/2022

Захоплююча книга для тих, хто цікавиться сучасними технологіями

Роль SMM в просуванні бізнесу - це не просто про рекламу в соціальних мережах. Ця книга розкриває всю глибину та складність процесу просування продукту чи послуги через соціальні мережі. Автор детально розповідає про аналіз ринку, постановку цілей, розробку стратегії, планування бюджету та контроль за результатами. Читаючи цю книгу, ви отримаєте не лише теоретичні знання, але й практичні поради та приклади успішних кейсів. Комплексний підхід до SMM, який описується в цій книзі, допоможе вам підняти ваш бізнес на новий рівень в інтернет-просторі. Рекомендую цю книгу як обов'язкову для всіх, хто хоче розвивати свій бізнес в онлайні!

Write your review

Book A role of SMM is in advancement of business

SMM for business consists in advancement of product in social networks, in an existent market analysis, forming of correct and clear aims of advancement, one times...

Write your review

More books by this author

More books on this topic