Book From the Great wall to Уолл-стрит. Geography of business and culture
Вэй Янь was born in China, grew in Hong Kong, many years "sat on two chairs", working in the largest financial companies of Asia and USA. Summarizing the experience, he offers to the reader the review of basic cultural features of business management and an accent puts on style of business-guidance of China. In addition, an author deepens in history, philosophy, system of values, etiquette and grocery/pl Поднебесной.A reader knows that for successful international co-operation does not need to renounce western or east tradition of management : harmonious combination of the different methods based on confession of cross-cultural specific is important.A book will be interesting to all, who wants to widen an outlook in area of international communication. And especially actual for those, who does business with the Chinese colleagues or only thinks about such possibility.
- Name of the Author
- Янь Вэй
- Number of pages
- 436
- Language
- Russian
- Cover
- Hard
- Age
- 12
- Release date
- 2017
Reviews
More books on this topic
Book The Girl Who Raced Fairyland All...
131 UAH
118 UAH
Book Master plan "Ost"
46 UAH
42 UAH
Book How to organize a remote business?
86 UAH
78 UAH
Book Territorial clusters. Seven...
86 UAH
78 UAH
Book Malthus: A Very Short Introduction
121 UAH
109 UAH
Book Volume 5. People are so bored in...
137 UAH
124 UAH
Book Capitalism: A Very Short...
121 UAH
109 UAH
Book Innovative economy. Roadmap – 2040
121 UAH
109 UAH
Book Logistics Basics
121 UAH
109 UAH
Book Ways of salvation. Economy
56 UAH
51 UAH
07/06/2023
Від Великої стіни до Уолл-стріт - незамінна книга для всіх, хто
Автор, Вэй Янь, пропонує читачеві захоплюючу подорож в світ китайського бізнесу та культури, розкриваючи ключові аспекти управління та стилі бізнес-керівництва в Китаї. Книга допомагає розібратися у важливості гармонійного поєднання західних та східних підходів до управління, що є вирішальним для успішної міжнародної співпраці. Автор також глибоко вдається в історію, філософію, цінності та гастрономію Китаю, розкриваючи багатогранність цієї країни. Читаючи цю книгу, ви отримаєте не лише знання про китайський бізнес, а й розуміння міжкультурних особливостей, які допоможуть вам побудувати успішні стосунки з китайськими партнерами. Рекомендую цю книгу як обов'язкову для всіх, хто прагне розвивати свої навички в міжнародному бізнесі та розумінні культурних відмінностей!