Book French grammar is in tables and charts
A manual is a short reference book on grammar of French for high schools of students, but can be used by the students of unlanguage institutions of higher learning. A manual does not contain complete exposition of course of practical grammar and supposes work with a work-book for mastering of grammatical material.
- Name of the Author
- Иванченко Ann Igorevna
- Number of pages
- 200
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Age
- 12
- Release date
- 2011
Reviews
Незамінний помічник для вивчення французької мови!
Цей посібник з граматики французької мови в таблицях та схемах - справжнє скарбниця для тих, хто вивчає цю мову. Лаконічний та структурований підхід дозволяє швидко засвоїти основні граматичні правила та відмінності французької мови. Таблиці та схеми чудово доповнюють текстовий матеріал, роблячи процес вивчення більш зрозумілим та цікавим. Рекомендую цей посібник як вчителям, так і учням, які прагнуть покращити свої знання французької граматики!
More books on this topic
Book All about the Spanish verb. A...
59 UAH
54 UAH
Book Modern Russian-American...
73 UAH
66 UAH
Book Arabic. 150 dialogues...
127 UAH
115 UAH
Book Rider without the head / of The...
73 UAH
66 UAH
Book Polish for one month. Manual for...
73 UAH
66 UAH
Book Swedish for 30 days
88 UAH
80 UAH
Book Ten lessons of successive...
54 UAH
49 UAH
Book Korean phrase-book
98 UAH
89 UAH
Book Japanese language. ABC Katakana
98 UAH
89 UAH
Book Japanese language. Hiragana...
98 UAH
89 UAH
05/23/2023
Не відповідає очікуванням
Посібник "Французька граматика в таблицях та схемах" залишає бажати кращого. Хоча він містить короткий огляд основних граматичних правил, проте відсутність повного викладу курсу може ускладнити роботу з матеріалом для тих, хто тільки починає вивчати французьку мову. Також бракує додаткових вправ для закріплення отриманих знань. Якщо ви шукаєте повноцінний посібник з граматики, ця книга може виявитися недостатньою. Рекомендую її як додатковий матеріал для швидкого огляду граматичних правил, але не як основний джерело для вивчення мови.