Book Planning of business-analysis in a company with the use of methodology of Agile
The basic result of process of planning of business-analysis is forming of the certain going near his realization. Such approach describes a process that it is needed to adhere to during realization of business-analysis : terms of implementation of tasks, used methods and planned results of project. Business-analysts must watch after accordance of requirements to the business necessities during all iterative process of planning, and in particular after that, how in course of time business goals develop and transformed. The novelty of work consists in that authors are work out the adaptive going near planning of business-analysis with the use of methodology of Agile, that can provide the competitive edge of company in quickly changing and difficult environments.
- Name of the Author
- Кравченко as, Дружаев А. А., Липатников А. Ю., Гоменюк К. С.
- Number of pages
- 332
- Language
- Russian
- Cover
- Soft
- Series
- Applied informatics. Scientific articles
- Release date
- 2019
Reviews
More books on this topic
Book Business with China
116 UAH
105 UAH
Book Your official BUSINESS on...
132 UAH
119 UAH
Book From an idea to the income....
73 UAH
66 UAH
Book How to open a beer shop
122 UAH
110 UAH
Book Sunny batteries. How thereon to...
141 UAH
127 UAH
Book Businessplan. Making of sausage
49 UAH
45 UAH
Book Your online shop from And to I
130 UAH
117 UAH
Book Business plan. Barbershop opening
49 UAH
45 UAH
Book Businessplan. Coffee shop
49 UAH
45 UAH
Book Agile: estimation and planning...
116 UAH
105 UAH
04/10/2024
Інноваційний підхід до планування бізнес-аналізу!
Книга "Планування бізнес-аналізу в компанії з застосуванням методології Agile" - це справжнє відкриття для тих, хто цікавиться процесами бізнес-аналізу та шукає нові методи планування. Автори детально розглядають сучасний підхід до бізнес-аналізу, який базується на методології Agile, що дозволяє компаніям бути більш адаптивними та конкурентоспроможними в умовах швидко змінюючогося ринку. Особливу увагу слід звернути на те, як автори пояснюють важливість відповідності вимог потребам бізнесу протягом усього процесу планування, а також на те, як вони розглядають розвиток бізнес-цілей з плином часу. Рекомендую цю книгу як обов'язковий матеріал для всіх, хто цікавиться розвитком бізнес-аналізу та хоче знайти нові способи планування в умовах постійних змін.