Book Feedback. Get feedback!
This book is dedicated to feedback from clients and business partners. It contains almost fifty ways to receive feedback and ratings through all possible “points of contact” with the consumer, as well as methods for using them correctly. Choose the right tools, listen to your customers, delight and surprise them with your attention and efficiency - and ultimately earn more! The book is especially valuable for its high level of detail, many stories and examples from Russian practice. It will bring the greatest benefit to marketers and managers of small and medium-sized businesses.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Елена Золина Алексеевна
Игорь Манн Борисович - Number of pages
- 106
- Language
- Ukrainian
- Cover
- Hard
- Release date
- 2015
Reviews
More books on this topic
Book Personal brand from the ground...
137 UAH
124 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book There is no money, but you are...
112 UAH
101 UAH
Book Endless stream of ideas about...
138 UAH
125 UAH
Book 99 laws of explosive пиара....
244 UAH
220 UAH
Book Пиарь me, if can. Instruction...
121 UAH
109 UAH
Book Hypanem? Explosive PR: A...
254 UAH
229 UAH
Book Legal marketing. How to sell...
112 UAH
101 UAH
Book PR of the personal brand
122 UAH
110 UAH
Book Public Relations in the...
78 UAH
71 UAH
02/08/2023
Неймовірно корисна книга для бізнесменів і маркетологів!
"Фідбек. Отримайте зворотний зв'язок!" - це справжня знахідка для тих, хто прагне покращити взаємодію зі своїми клієнтами та партнерами. Автор пропонує майже півсотні різноманітних способів отримання зворотного зв'язку, що дозволяє читачеві знайти найбільш підходящий метод для свого бізнесу. Я особливо вражений високим ступенем деталізації та практичними прикладами, які допомагають зрозуміти, як реалізувати ці стратегії на практиці. Книга не лише надає теоретичні знання, але й надихає на дії, що робить її незамінним посібником для маркетерів і керівників малого та середнього бізнесу. Хоча є деякі недоліки в перекладі, загальна якість тексту не заважає сприйняттю інформації. Рекомендую цю книгу всім, хто хоче вдосконалити свій бізнес і зрозуміти потреби своїх клієнтів на глибшому рівні!