
Book How to Succeed in the Music Business. Practical advice on how to find listeners and start earning money
The book by Ari Herstand, singer and multi-instrumentalist, is the definitive guide for anyone who wants to become a professional musician. She will answer all questions that may arise on the path to success. Why do you need a label in the 21st century? How much does home studio equipment cost? How to plan a tour? What services will be useful for a beginning musician? The guest editor of the book is musician Evgeny Gorbunov (Intourist, Interchain, formerly Narkotiki and other groups). “How to achieve success in the music business” is a joint project of the publishing house Individuum and the Institute of Music Initiatives.
The book’s text has been translated from the original language using an artificial intelligence system. In most cases, the translation is accurate and clear, but occasionally there may be incorrect phrasing or individual words left untranslated.
- Name of the Author
- Ари Херстанд
- Language
- Ukrainian
- Release date
- 2021
- Translator
- Алексей Алеев
Никита Величко
Полина Лобанова
Reviews
More books on this topic
Book Personal brand from the ground...
137 UAH
124 UAH
Book SMM FROM THE GROUND UP. Secrets...
138 UAH
125 UAH
Book There is no money, but you are...
112 UAH
101 UAH
Book Endless stream of ideas about...
138 UAH
125 UAH
Book 99 laws of explosive пиара....
244 UAH
220 UAH
Book Пиарь me, if can. Instruction...
121 UAH
109 UAH
Book Hypanem? Explosive PR: A...
254 UAH
229 UAH
Book Legal marketing. How to sell...
112 UAH
101 UAH
Book PR of the personal brand
122 UAH
110 UAH
Book Public Relations in the...
78 UAH
71 UAH
04/01/2023
Незамінний посібник для музикантів-початківців!
Книга Арі Херстанда "Як досягти успіху у музичному бізнесі" стала для мене справжнім відкриттям. Вона не просто надає корисні поради, а й надихає на дії. Автор детально розглядає всі аспекти музичного бізнесу, від вибору обладнання для домашньої студії до планування гастролей, що є надзвичайно важливим для будь-якого музиканта. Я особливо ціную розділи, де він пояснює, навіщо потрібен лейбл у сучасному світі, і які сервіси можуть допомогти знайти слухачів. Запрошений редактор Євген Горбунов додає додаткову цінність, ділячись своїм досвідом. Незважаючи на деякі недоліки в перекладі, загальна якість тексту висока, і я вважаю, що ця книга повинна бути в бібліотеці кожного, хто мріє про успіх у музиці. Вона надає реальні інструменти для досягнення цілей і мотивує не зупинятися на досягнутому. Рекомендую всім, хто хоче зробити перші кроки у музичному бізнесі!