
Book Car service. Risk Management: A Practical Guide
The book was prepared by a practitioner and recommended as a practical guide for specialists in the service of wheeled and tracked vehicles. Risk management is actively used in large companies, there is extensive literature. But in the car service business, we haven’t heard of serious developments in this direction. There is nowhere for managers to obtain knowledge in this area. This book covers only those risk management issues that relate specifically to the specifics of a car service and are not covered in other books.
- Name of the Author
- Владислав Волгин Васильевич
- Language
- Russian
Reviews
More books on this topic
Book A motor cycle "Rising"....
25 UAH
23 UAH
Book ДТП. Practical recommendations...
25 UAH
23 UAH
Book However to get in ДТП. Book that...
88 UAH
80 UAH
Book Road, Energy, Fate. Book for...
73 UAH
66 UAH
Book Mercedes - Benz. Car of dream
171 UAH
154 UAH
Book BMW. Car of dream
171 UAH
154 UAH
Book Rules of travelling motion 2022...
78 UAH
71 UAH
Book VASES. Repair
30 UAH
27 UAH
Book VASES. Repair of engine
30 UAH
27 UAH
Book System of the up-diffused...
25 UAH
23 UAH
06/04/2024
Необхідний посібник для фахівців автосервісу!
Книга "Автосервіс. Управління ризиками" стала для мене справжнім відкриттям у світі управління ризиками в автосервісному бізнесі. Автор, практик у цій галузі, вдало поєднав теорію з практичними порадами, що робить цю книгу незамінним джерелом знань для управлінців. Вона охоплює специфічні аспекти управління ризиками, які зазвичай не висвітлюються в інших джерелах, що робить її унікальною. Я був вражений тим, як детально автор розглядає питання, з якими стикаються фахівці у своїй повсякденній роботі. Книга не лише надає корисні інструменти для оцінки та управління ризиками, але й допомагає зрозуміти, як ці ризики можуть вплинути на бізнес у цілому. Рекомендую цю книгу всім, хто працює в автосервісному бізнесі або має намір займатися ним, адже вона дійсно може стати в нагоді в повсякденній практиці!